Monday, July 9, 2012

TERCAPAI JUA AKHIRNYA..

ALHAMDULILLAH..  Syukur sangat...tercapai jua hajat kami pada tahun 2012..
pernah buat entry bertajuk MUNGKINKAH pada hari lahir sy 30 Oktober 2011..
ni link entry nye kalau nak baca.. 

cerita dah lama, tpi tetap nak abadikan dalam blog kesayangan ni..
April 2012, sekali lagi
AIRIS WALL DECO telah menjangkau
pencapaian tertinggi dengan hasil titik peluh usaha 
kami yang tak henti, dapat la beli kereta baru..
bukan la baru kete baru kluar dr kilang, kami beli 2nd je..
ni adalah pencapaian kedua stlah dpt beli kete kancil bln 10 thn lepas..

alhamdulillah.. wlaupun dlam entry tu tunjuk kereta lain, 
tapi dapat kete ni pun dah cukup baik sebab kete ni
mmg salah 1 kete idaman kami..

Rasa syukur sgt2.. walaupun pelbagai dugaan yg kami tempuh,
alhamdulillah, membuah kan hasil.. 
Semoga Allah terus memberkati rezeki kami sekeluarga.. amin..


2 comments:

Salmi Khairil said...

tahniah..semoga bisnes terus berkembang maju, syoknyer

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

alhamdulilah..moga bisnes makin maju