Tuesday, November 30, 2010

MY SWEET HOME IN PROGRESS

tadaaa.... ni la perkembangan rumah baru kami... skang dah siap pasang grill...xde la pasang yang mahal2 pun.. cuma yang termampu je.. same pulak rupenye ngan grill jiran sebelah..hehehe..
insyaallah, hari sabtu ni, kami akan pasang lampu or kipas n cuci rumah tu.. so, bulan 1 boleh la bukak iklan tuk disewakan...hmmm sayangnya... tpi nak buat mcmana... kalo gaji kami ni cecah 20k sebulan xpe jugak kan? sewa Quarters lagi nak kena byar.. so, keputusannya mmg kami dah nekad nak sewakan.. harap2 ada org yang nak sewa n dapat jaga rumah kami sebaik2 nya... Amin..

bahagian dapur..
master bed room

6 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

alhamdulillah, merasa jugak rumah sendiri kan..nice house..tingin nak cari rumah teres, ade laman, leh cucuk tanam..erm, hope suatu hari nnti..

Cik Jue said...

LAWA GRILL AYU..SAYANG JUGAK NAK SEWAKAN TAPI TERPAKSA...

Nad @ MamaZakwan said...

ayu, katne ek umah ayu ni?

ayunaufal said...

RINA: tu la.. mmg nak cri rmh yang ade halaman pun.. tpi mahal la rina... x mampu.. yg ni pun paras2 idung je..

kak.jue; tq kak jue.. kene jgk sewa k.jue..nak bt cam ne..

mamazakwan: kat SEREMBAN 2 HEIGHTS.. mama zakwan ade rmh area sana ke?

eiela said...

memang cantik rumah-rumah kat situ. sayanglah kak kalau sewakan. hope si penyewa jaga rumah tuh elok-elok.

Latest Entri :
Beautiful Heart Award
Bahagia Bapa Dipenjarakan

ayunaufal said...

eiela.. : hmm tu la.. tpi nak wat cne kan.. kalo iktkan hati mmg berat.. tpi terpaksa.. cedihnye...