Tuesday, November 30, 2010

DAH PANDAI NAK MAKAN SENDIRI..

ni la gayenye anak dara ni kalo dapat makan sendiri.. skang ni dah xnak suap2 dah.. kat kedai makan pun same.. tunggang langgang, bersepah2 meje kedai makan tu kalo die dapat pegang sendiri sudu ngn pinggan.. hehehe.. tapi, pandai pulak suap sudu tu dlam mulut.. bagus..bagus.. wlau pun airis nak makan sendiri, tapi xde la ibu biar je die mkn.. ibu suapkan jugak.. byk mane sgt la yang masuk dlm mulut berbanding yang tumpah ye tak? hehehe jom layan pic airis..


mmmmm... delicious... nak ke???sedap sungguh sampai mengetap bibir...


eh eh.. possing pulak daa...aduiii airis ni.. abis la rmbut tu kotor... siap lentok2 kepala plak die..alamak dah abis ke... ibu ni beli kecik sangat...kesiannye ank ibu.. nt ibu beli lain ye...hehehe..shelaka...gigit bekas pun xpe la... sikit sgt isi nye.. mane cukup ni...

layan airis makan eskem lak jom..

memule papa suap...
pastu pegang sendiri la... jgn leceh..=)hmmm.. sikit je ibu bagi airis.. kontot je.. nak lagi.. nak lagi..nak lagi..

3 comments:

zurazari said...

waaa... pandai nyer!!!
gud gurl...
ni yg tak sabar nak tunggu adam pandai makan sendiri nie=))

Cik Jue said...

PANDAI AIRIS MAKAN SENDIRI...COMOTLAH SAYANG CIK JUE NIE...

echa said...

cayala airis.....apala cik jue nie..saya budak baru belajar la...hehehehehe..