Sunday, February 13, 2011

UPDATE 24 WEEK'S CHECK-UP MY BABY

2 Februari 2011, ade appoinment ngan Doc. Kham kat HPAN..
Sepatutnya appointment aku check -up ngan klinik govt mase 31 Jan hari tu.. 
aku x pegi punsebab dah nak pegi ke HPAN pulak 2 hb tu kan.. 
bape kali plak aku nak check-up ye tak??
Check-up kali ni baby dalam keadaan baik... sihat.. 
dan yang penting kuat menendang2 dan melonjak2..
kalo kakak nya dulu, kuat tersedu.. sampai la besar ni, 
kalo kene geli, otomatik die tersedu..hehehe..
Buku merah pun ok je kali ni.. x de tulisan dakwat2 merah macam sblum2 ni.. 
kencing kotor la, berat tak naik la,.. tapi bab berat tak naik ni, 
mase check -up hari tu berat aku cume naik beberatus gram je.. 
Alhamdulillah... naik jugak wlaupun skit.. 
tapi, Doc Kham kate, baby sihat dan berat baby pun ok.. 
kalo berat ibu tak naik, baby pun tak membesar, tu yang bahaya... 
tapi, alhamdulillah.. semua nya ok.. 
Mase scan tu, doc. Kham tak sempat lgi cakap sex baby, 
aku dah cakap dulu.. sbb aku dah nampak...hehehe.. 
Papa tersenyum je... Pasni dah boleh beli baju baby dah... 
Tapi, baju Arwah Abang ngn baju Kakak Airis pun masih 
ade yang belum pakai lagi... beli skit2 je la..x elok membazir...=)
agak2 adik airis ni GIGIRL OR BOBOY YE??? 
hmmmm.. suprise!!!!  

Kakak airis mase kat hos, sempat lagi pau sticker abang tu.. 

4 comments:

Mrs. Simplicity said...

hope semua ok sampai deliver ye. mcm baby boy je kali ni sebab papa nye happy tu. :)

airis naufal said...

hehehe... hmmm... x confirm lg la.. tpi x ksah la boy ke girl.. janji sihat n sempurna je alyani...

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

boy ye???alhamdulilah..ape2 pun moga semuanye selamat....

airis naufal said...

cik jue: suprise la cik jue.. hehehe

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers