Monday, February 28, 2011

FUHH!!! LEGA...

my luvly asben yg tak pakai topi tu..
Ape yang lega nya? aku lega, 
sbb my asben dapat tukar shift.. 
pasni keje ofis hour je.. xde keje malam dah..
rezeki baby yang bakal lahir kan? 
pasni xde la aku susah n takut tggal sorang mlm2..  dan mase aku pntang nt yang penting, sebab aku pantang sendiri..  
so, ade la org nak tgok2kan baby.. Alhamdulillah.. 
yang paling ketara skali, ialah si kecik tu.. 
sejak papa die ade je tiap2 petang n malam ni, 
makin manja pulak ngan papa die.. 
nak tido pun ngan papa.. hmm.. 
tenang dan aman aku tido malam sbb ade
 org tolong bangun buat susu..hehehe.. 
jgn marah papa..

time petang.. si papa mengontrol mini cooper anaknya sambil bergosip..
 sempat aku snap pic ni dri atas rmh..
time malam.. leh pulak die menyelit duk kat tepi katil tu
semata2 nak tido kat papa die.. hadoiii airis ni..mcm2 prangai..
haa... time airis buat sepah2 cam ni,
nasib baik ade org nak tolong kemas... time kasih papa....

3 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah rajin papanya dok negmaskan untuk iris ek, sama cam papa balqis gak la ni...

airis naufal said...

rajin tak rajin pun kene rajin kan jgk la.. nak2 ibu airis ni tgah memboyot..hehehe

::Kak Sambal:: said...

lyna pun sikit2 ayah... mandi ngan ayah, makan nak ngan ayah... bolehler mamanyer tersenyum lebor, ehhehe

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers