Sunday, February 27, 2011

EDISI SKODENG SI ANAK DARA

 Di satu tengahari, 
sedang si ibu sibuk berperang di dapur... 
dan si bapa sibuk mengemas rumah...
si ibu dan papa telah menskodeng apakah yg telah dibuat oleh ank daranya.. 
saksikan.... 
ketika gmbar ini di ambil, tuan punya badan tak sedar yang si ibu dan papa nya telah menskodeng beliau dan merakamkan aksi2 beliau...
jom layannnnnn....


laaaa.. rupe2 nye airis baca buku.. patutla diam je.. ingatkan buat ape tadi.. pandai pulak naik atas katil n baring sambil baca.. pastu mulut mengomel sensorang.. tah ape yang die baca.. hanya dia sorang yang pahammm..... gud girl!
sorry... ternampak fende pulak...
 kejadian menskodeng kat bawah ni di rakam pagi tadi.. 
disebabkan si ibu beliau ni EL, 
sempatlah melayan kerenah2 beliau yang tak 
jemu2 di pndang mate..
hmmm.. tgah bace buku jugak rupenye..
duk kat bawah pulak...
last2 berdiri pulak.. macam2...

mainanan punye la bertimbun ibu beli,
buku jugak yang awk suka..
bagus airis.. teruskan sampai besar nanti ye...
semoga anak ibu menjadi anak yang bijak lagi solehah...

8 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

wah, lame ye tak update..

gud girl lah airis ni..echa padan koyak² aje bbuku tu..

airis naufal said...

hehe.. bz la rina.. tu sbb blikan airis ni buku tebal2..kalo yng nipis2 tu mmg kene koyak jgk

anie said...

ala sweet je kan..moment2 mcm nie..sok beso rajin2 bc buku tau airis

airis naufal said...

heheh.. xsgka lak die leh pi baca buku kak anie.. slalu tu die pi buat sepah je dlm bilik tu..

MummyEcha said...

ooooo....nasib baik baca buku.hehehehe....tu la kekadang nie dorg kalu diam2 ada la benda yang dibuat...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah rajinnya dia baca buku...cantik la bilik iris...enuh teddy bear

airis naufal said...

mummy echa: tu la, tkut die bt benda2 lain je,, tu yg kami dok intai tu..

airis naufal said...

anje: saje buat cantik2.. bia die suka main kat situ.. xdela jenuh nak kemas kt ruang tamu..tp kadang, dh penat main dlm bilik, die angkut gak bwk g dapur la,blik air pun die bwk..heheh