Monday, December 13, 2010

ADAKAH AKU DI DERA????

sama sekali TIDAKKKKK bagi jawapan tajuk diatas... ni semua atas kerelaan diri sendiri.. bukan paksaan ok! ni la perangai baru airis sejak 2 menjak ni.. pantang tul tgok ibu die pegang lesung or penyapu...mula la die sibuk jugak nak pegang... rajin sungguh la kamu airis... sampai tertonggeng2 sapu sampah bawah sofa ibu tu...hehehe
bagus juga kamu tolong ibu.. xde la ibu boring buat keje sorang2.. walaupun sekadar meniru ape yang ibu buat, at least kamu belajar buat keje rumah dari kecik ye.. dah besar nt jgn malas2 pulak!


kalo tgok gmbar ni, muke kamu tu sedih je... mcm kene dera..hehehe... padahal buat muke cam tu sebab berat sangat nak angkat penumbuk lesung tu...

siap bersimpuh tu anak dara en hafiz ni.. tak tahannnnn....=)
kat carpet x payah le kamu sapu airis... bukan dapat pun sampahnye...
eh! sempat lak posing... pastu berlari2 nak tgok gambar sendiri kat camera...laaa.... menyinggah negok tengok tv pulak die.. kalo camni, bile nak siap kemas ni?

walauapepun, ibu gembira sangat melihat perkembangan kamu membesar dari hari ke hari depan mata ibu.... semoga anak ibu AIRIS MIA DARWISYAH menjadi seorang anak yang bijak, pandai, mendengar kata2 ibu ngan papa, dan membesar dengan sihat dan kuat!!! we love u so much... uchuk macham mashin ibuuuuuuu...muahhh

4 comments:

alyyani said...

part bole benti kejap tgk tv tu sgt cute. kadang tu penyapu taknak lepas, mata pun tak nak lepas dari tgk tv kan? hehe...

echa said...

lepas ni kena rajin2 tlg ibu tau.....

Cik Jue said...

bagus aris dah rajin tolong ibu..contoh kakak yang baik

ayunaufal said...

alyani: hmm tu la.. tah bile nak siap la kalo camtu gaye nye..

echa: dh besar kene rajin la.. kalo mlas nt kene kuti..

cik jue: hmm.. tu la yang diharapkan.. jadik kakak yang baik..