Wednesday, July 14, 2010

AkU TeRpAkSa....

Aku terpaksa...aku terpaksa.... kalo ikutkan hati, mmg aku x nak.. aku xnak potomg rambut airis... aku nak rambut die panjang... tapi, sejak 2 menjak ni, ruam kat tengkuk airis dh makin byak, ruam kat dahi pun dah makin tebal... hmm.. pening jgak aku memikirkan... so, aku dah bincang ngan my asben tuk potong rambut airis yg panjang n tebal tu pada 09 JULAI 2009... xpe la, demi untuk keselesaan airis, aku rela... nt rmbut airis leh panjang lagi kan.. jom layan pic airis gunting rambut..tgok depan ye dik..anty nk gunting rambut adikheheh.. ape la yg org ni buat kt rambuat airis.. geli la kpla airis..
amboi...amboi.. x toleh kiri kanan nampak..
seisi mengumpan... papa umpan airis buku sb airis dh mula nak usik sane sini..hehhe
hmm... dah siap..ok jugak rmbut baru nih...
eh! ape ni.. panas la ibu....
uwa... uwa... airis tak nak..panas la ibu...

4 comments:

NuRKaSiH said...

comel la airis nie...geram tgk..

p/s:kak lin dah b'salin ker?nnt kim salam dia yer..

ayunaufal said...

heheh..tq.. k.lin tgah mghitunghari.. insyaallah..sy smpaikan salam

papa said...

xpe la syg..nti dah pjg kte bia je rmbt adk ye..

Fariza Yani Badri said...

alala, sian dea kne gnting rmbut hehe, time blow rmbt je terus nangis hehe comel~