Thursday, July 15, 2010

PuTrAjAyA FlOwERiSt...

Hari ni dah masuk 6 hari berlangsungnya FLORIA putrajaya... kalo nk dikire, dah 3 kali aku pegi menerjah bunga bungaan yang ade kat sana.. al-maklumlah, tapak floria tu depan ofis ni je..tu pun nasib baik la hari sabtu, ahad ngan isnin lepas aku blik kmpung.. kalo x, hari2 le aku menerjah ke sana...
hari selasa tu pegi bawa airis.. tu pun dh pkul 6 ptg.. airis plak bad mood.. baru bgn tido... so, x brape best sgt nk jenjalan....layan je la pic kat bwh ni..
dalam floria pavillion..
airis buat muke geli tgok muke ibu die pegang itik...pssstttt... sbenarnye ibu die pun geli..

hmmm..kamu buat2 seronok ye airis..

1 comment:

Anonymous said...

airis2..dah besar dah ank papa..smoga mnjadi ank yg solehah utk papa dan ibu..