Sunday, July 11, 2010

AiRiS Vs VeSpA

yeayy... airis dpt beskal.. hehehhe.. kalo airis dh leh ckp, msti die jerit cam tu kan.... 4 julai 2010, kami belikan airis tricycle.. tricycle ni ala-ala vespa, cume xde enjin je..beli kat mane lagi kalo x kat my dear werehouse sale kt puchong.. nasib baik airis suke.. bkn ape tkut gak jadi mcm kami blikan die playskool gear hr tu.. menjerit2 xnak naik benda alah tu..hehehe.. kalo yg ni, airis teruja sgt.. kalo nangis je, letak dlm beskal, tolak dlm rumah pun xpe, janji naik beskal... airis..airis... x kering gusi papa ngan ibu menengok telatah kamu.. smoga membesar dgn kuat, sihat, dan bijak ye ank ibu! muahhhhh... airis bwak FOFOG die nek vespa...Alamak! fofog ni besar sgt la, saya x npak jalan...
awk turun dulu ye FOFOG.. nt saya dah tido awak naik la pulak ye..
ibu.... FOFOG tanak turun... airis gigit die ye...
nah! amik ni, possing airis yg buat papa ngan ibu x tido mlm... airis,, jgn buat muke cenggini lagi ye... buyukkkkk

1 comment:

anie said...

cantiknye basikal airis...ariq pun xde beskal lagi..babah dia xnak beli..xtau np..