Sunday, June 13, 2010

Demam Campak

demam2 pun, kalo depan kamera tetap nak seyum...

Hmm.... mule2 demam, pastu jatuh katil... pastu demam blik.. rupenye nak naik campak ruam...
31 Mei 2010/ Isnin: Badan airis dh mule naik ruam merah2... aku punye la risau, kalo btul campak xpe, yg aku tkutkan demam denggi..skang ni kan musim.. Hari isnin tu aku EL..sbb bdn airis pagi tu panas sgt.. kami terus ke klinik, doc cek suhu badan airis 40.8 0C.. terus doc masukkan ubat kat bn*** airis..Panasnya bdn airis.. nasib baik x tggu lama sgt.. tapi, doc kate bdn airis tu bkn kena demam campak.. cume ruam biasa..hmm.. pelik jgk... tapi dh doc kate gitu, x kan kita nak sngkal plak kan...
1 Jun 2010/ Selasa: Mak airis col aku kat ofis.. die kate airis mmg kene campak... dah naik ruam sampai blakang n bo*** die.. blik keje tu aku bwk airis skali lgi ke klinik.. doc cume bagi ubat sapu je... kesian airis... aku bagi airis minum air kelapa n sapu skit2 kat badan die... hari jumaat tu ruam kat bdn airis dh beransur hilang... alhamdulillah...ank ibu dh sihat... jgn sakit2 lagi airis...abu xleh tgok airis skit..ibu sedih...si tecit bam bam aku yang demam campak..hehehe..perut ttup skit!!!

3 comments:

mamawafiq said...

Iris... semoga cepat sembuhnye...

Ayu.. amik Award kat blog akak erk...

ayunaufal said...

tq mamawafiq..airis dh sihat dah... seminggu je kene demam campak..

tq so much bagi award tau!

armouris said...

info tentang demam campak di SIHAT SELALU - Demam Campak Berjangkit