Tuesday, May 4, 2010

Happy 7 Month's Birthday Airis..


  • Eh! sekelip mate je airis dah tujuh bulan.. dah semakin manja, semakin pnjng akal n pandai plak nak memilih org skang ni ye...
  • Berat terkini 7.1 Kg.. turun 300 gram dr bulan lepas.. adoi.. nape ni airis..airis dah notti skit eh? bak kate papa..

  • Diapers still size M...
  • semakin kuat menjerit.. kalo org amik barang yang dipegang, msti menagis sekuat ati..

  • dah pandai nak berdiri sendiri.. tpi msih tak tau merangkak...

  • kalo nak tido msti carik ibu...

  • belum tumbuh gigi lagi..
  • 20/4/2010 : airis pandai tepuk bile papa ngn ibu nyanyi lagu " pok amai- amai belalang kupu-kupu..pok airis pandai ibu upah susu" ...hehehe... comey je airis tepok tgan..

  • 30/04/2010 : hehehe...airis dh pandai joget... tapi goyang2 badan n kepala mcm india joget je dh ibu tgok kamu ni airis.. asal dgr lagu je kamu joget.. kekadang, celik mate je pagi2 dh goyang kepala...airis...airis...
  • kalau airis xnak sesuatu, die dh pandai geleng kepala... NO. NO.NO...

ni muke nakal budak umur 7 bulan...sangat2 notti.. ni tgah buat no, no, no

kecik2 dh pandai nk main laptop ibu..kang ibu x bagi, jerit kuat2...

alahai airis...cepat tul mase berlalu kan.. cepat btul airis membesar... semoga airis menjadi anak yang mendengar kata dan bijak...Amin...


6 comments:

jue-anna fauzie said...

love airis...moga sihat ye....

✿ shuhada said...

tomei tembam2 airis.. geram!

btw, ibu dia telah di tag. rajin, jengan sini utk jwb ye.
http://thesomellomels.blogspot.com/2010/05/tag-dari-hafiza.html

ayunaufal said...

luv k.ju n kakak farisyah jgak..muah..muahh...muahhh

ayunaufal said...
This comment has been removed by the author.
ann @ hatiberbunga said...

olololo.. sangat comel si airis ni.
geram tgk muka nakal dia tu. nk geget, aci x? hehe..

ayunaufal said...

tq k.ummi coz follow blog sy yg x seberapa ni.. nak rag mengetag tu x berape pndai la kak.. nt blja ngan akk la eh?

an:x aci la ann...nt ibu airis geget enn blik cane? hehehhe