Thursday, March 4, 2010

Panasnya cuaca...

skang ni cuaca teramat le panasnye... aku pun xleh tahan..apatah lagi la anak aku.. kesian kat puteri kecik aku, Airis...nak mkn berpeluh,myusu berpeluh, tido lagi la berpeluh...lepas mandi pun berpeluh.. leher ngn muke airis dah naik ruam2 merah..nak2 kat dahi, kdg2 sampai calar digarunye.. sian airis... dh la rambut tebal, malam2 kalo aku selak rambut die, meleleh air peluh kat kulit kepala... tu yang buat bau masham sket tu... tapi aku suke bau tu,heheheh... bau tu le yang buat aku asyik rindu je kat si kecik tu..walau ade depan mate pun tetap rindu jugak...cayangggg ucuk masham mashin ibu... adoiyai......panasnye ibu....(hehehe..klaka je muke airis)airis nak minum air sket leh x?... kesian airis, aku bagi minum gune cwn besar... dah die nak sgt..siap nak pegang lagi..arghhhhhh!!!! panasnye....tgok rambut airis basah macam baru pas mandi.. padahal mase ni pkul 10 mlm...

kenapa la panas sangat ye... mungkin lapisan ozon dh menipis disebabkan kegiatan manusia2 yang ade kat muke bumi ni termasuk la aku.. ataupun dunia ni dh sampai ke penghujung nye???? sama2 la kita berfikir dan renungkan.....

5 comments:

jue-anna fauzie said...

kelakar betul muka airis ...

anie said...

hahaha..kelakar betul muka dia

ayunaufal said...

hehehe...muke kepanasan...nak tido pun iye gak mase tu..papa ngn ibu die sibuk sgt nak minnum kedai mamak..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

emm..mmg kelakar pic pertama tu airis wt mimik muka popeye...cume x de paip je...airis..airis...

ayunaufal said...

hahaha...a ah la kak... baru teringat, ade gaye cam popeye...hahahah..sian ank aku..