Wednesday, March 3, 2010

Demam...

rase2nye dh hampir 2 tahun aku x demam.. tah nape smlm leh demam, selsema, batuk lak 2...arghh...tensen rasenye... Nasib baik airis dh sihat..kalo die demam skali mau aku pengsan le jawabnye..

hari ni, larat x larat, kena gagahkan jugak kaki g opis..keje dah la bnyak melambak.. dengar2 cite plak, sape yg berkhidmat lebih 5 tahun kat satu Bahagian tu kena transfer kat Bahagian lain..arghhhhh...lagi la tensen kepala otak aku mendengar nye.. so, nak tanak aku kena siapkan keje2 aku yang melambak ni.. nt kalo kena tukar, senang...x nyusahkan org lain.. btw, tabik springggg kat diri aku sendiri, walau demam2 pun aku leh dtg opis n berjaya siapkan keje aku...hahaha( masuk bakul angkat sendiri)workstation aku yg bersepah2.. huiii...letihnye...nih ade lagik keje...x masuk yg kat bawah2 tu...adoyai....sakit kepala...

harap2 esok aku dh sihat sepenuhnye...bleh le aku mnjalankan tugas2 kat rumah, kat opis, melayan suami dh anak seperti biase...amin... korang tolong le doa2kan kesihatan aku nih..

4 comments:

jue-anna fauzie said...

kak jue doakan...amin

ayunaufal said...

Tq k.jue... harap2 sihat le.. ni pun dh dedo-dedo ni...hahaha ayat k.ju td

b.O.n.d.a said...

very nice blOg yOu have =)
mOga demam cepat kebah dan banyakkan berehat..
salam kenal dari bOnda ye =)

(minta izin add & fOllOw skali)

ayunaufal said...

thankz bonda..
alhamdulillah dh sihat hari ni..
salam perkenalan juga n tq so much coz sudi view blog sya..
nt sy exchange link ya!