Sunday, February 28, 2010

alamak!!


Adoyaii airis... nape airis ggit kaki ni? mcm nak bagi hint je kt ibu ngan papa... argggghhhhhhh.... jgan la dulu sayang.. airis kan x puas lagi nak manja2 ngan papa n ibu kan? hehehe...
tapi kalau la Allah nak bagi rezeki kat papa ngan ibu dapat anak sorang lagi, kami terima je dengan senang hati(ayat nak menyedapkan hati)...

7 comments:

nizasalleh said...

salam ayu,

salam kenal juga dari niza..tq sbb sudi singgah blog niza. Anyway aiiris dgt cute...tu mmg bagi hint nak adik tu..

jgn lupa exchange link ye..

jue-anna fauzie said...

taklah aris aje lah ibu..tapi takpelah nanti airis cepat dapat kawan..tak macam kak farisyah...sampai sekarang takde kawan

ayunaufal said...

niza: hehehe...niza, airis tu buat aksi je..senaman kakai..xde maknenye nak adik lagi...:)

k.jue: jgn la ckp cmtu k. farisyah...nt kalo ade rzki, farisyah dpt le adik..nt mintak kat ayah ngan ibu tau... bia penat ayah ngan ibu nak wat adik..hahahah

anie said...

ee..geramnye tgk peha dia..rs nak gigit je..klu ariq tgk nie abis kena gigit ni..nak tambah satu lagi apsalah..rezeki jgn ditolak

ayunaufal said...

hehe...kalo dh rezki, terima je la...tapi awal sgt lagi kot...tggu k.ani dlu lah.. hehehe..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

anak akak yg kecik tu pun macam tu jugak...tpi skrang umur die da 4 tahun...tapi apa salah nye....meriah lagi kehidupan...

ayu said...

ha..ape kate akk dulu, kn dh 4 tahun nurin kan? msti die nak adik...heheheh..ank sy baru 5 bln kak.. tggu bsr2 skit dlu..sian die, xpuas g nak manja..