Sunday, February 21, 2010

Kisah Balik Kampung... Raja Alias 1

Hmm... dh seminggu, baru nak post citer blik kmpung.. dah basi dh pun, tapi xpe la..sekadar mengingat kembali kisah2 yang terjadi sepnjang berade kat kmpung.. tapi rasenye kali mmg dh tahap melampau dh..seminggu xde air..dh la rumah aku atas bukit..tiap kali balik kmpung je air xde.. asal air xde je, kami kt kmpung...hehehe...dh la cuti 4 hari.so, mengenangkan nak mandi pun xde air, petang sabtu kami pun balik ke rumah wan( moyang airis) kat kampung Lonek... 20 minit je perjalanan dr rumah kami..abang haikal... tengah tunggu lori air... budak ni kalo amik gambar suke sgt possing..lambatnye lori air ni.. baru sampai kat rumah bawah tu.. cukup ke nak anta kat rumah aku ni?dah agak dh, lori yg tadi mmg xcukup pun. kat bawah tu jugak abes..lori yg ni sampai keesokan harinye...geram tol!petang ahad balik rumah wan, gtg royong masak tuk makan malam..yang lelaki duk lepak je minum kat depan...yang pompuan sibuk kat dapur... dah name pun pempuan... ni la lauk yang kitorang masak petang tu..mmmmm sdapnyee....aku jaga airis..hehehe, ambil kesempatan alasan nk jg anak.. x payah masak...

No comments: