Saturday, February 13, 2010

Balik Kampung..@ sebelah papa

dah 2 bln x blik kg...rindu kat mak, abah, n sume adik beradik.. kan best kalau sume dpt berkumpul skali kn? dah 2 bln x blik. bkn ape.. my asben keje n tahun ni susah skit nak cuti...raya ni camne la gaknye ye..msti aku beraya ngan airis je.x best.. xbest.. .sempena cuti CNY ni, kami pun blik kg.. my asben cuti cuma 2 hari.. sabtu n ahad.. isnin dh keje blik.. tpi aku still kt kg smpai selasa..blik nt tumpang k lang kot.. xpun nek ngan intan je.. jom lyan xtvt kami bile blik kg..
baru nk bertolak balik..airis xcited je.. masuk je dlm kete, dpat * butek* se das, trus titon..


sampai je kampung, kami terus blik rumah atok kat serting 4 (belah papa) dulu.. esoknye baru balik rumah atok ngan uwan kat serting 1 ( belah aku )ni la sepupu airis.. kak urin, abg iman n adik anis.. tgok la diorg bt pe.. search internet tau! siap broadband lagi..padahal msing2 umur baru 5,4 n 3 tahun...budak2 zaman skang.. airis still main ngan papa... anak papa kan... nt airis besar , siap la korang..airis plak..nak join the club jadik geng..heheh... pic ni aku snap time diorng tgah sibuk bergotong royong kemas rumah.. * apelak papa seksi sgt lak tu* naseb baik x buncit..hahah*papepun, best sgt balik kg..nak2 bile ade airis ni.. dulu, blik kmpung berdua je..borink! skang ni dlm pale otak kalo cuti je nk blik kg...

3 comments:

jue-anna fauzie said...

bulat betul mata airis...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ayunaufal said...

kalo amik gmbar die mmg suke wat camtu.. hehe