Monday, February 1, 2010

Holiday lagi....melaka day 1

cuti hari wilayah!! yahooo...hanya utk org2 yg bekerja di wilayah persekutuan kl, putrajaya dan sewaktu dengannya.yg len2 jgn sebok nk cuti ye!!
sempena cuti hari wilayah ni, kami mmg dh bercadang nak ber holiday kat melaka besama2 dengan family aku..hari sabtu pkul 10 pg bertolak dari putrajaya.. sampai melaka dh dekat pkul 3 sbb jln jem dri pantai klebang ke bandar hilir.. hotel yg kami sewa pun mmg kat tgah bndar..so, mmg pnt la sket duk dlm kete... ape lagi yang tukang bawak.. tensen je...hehehe.. mak, abah, along n adik sampai dh dkt pkul 6..disbbkan dh ptg, so xbyk la xtvt yg kami nak buat... just bwk airis mandi pool je.. ingat mlm tu nak juga ke Mahkota Prade. tp airis plak tido x bgun2..jom, layanzzzzzzz pic........baru sampai..papa bermesra bersama ank manja nye.. amboi...dh la pakai bju belang2 same.. jeles ibu..memule sampai, muke teruje je.. suke sangat...last2...titon...titon lagik!!view dr hotel kami...saye nak mndi pool...jom laa....auchhhh...cejuknye...becarnye kolam ni... nape kt rumah xde kolam cenggini????nk suh papa wat la..memula main celup2 kaki dulu...pastu possing2 sket...last2...ha..hammik... terus basah lencun ank ibu..( abaikan suami aku yang menyeksi)sebenanye kan..........................................papa n ibu yg over nk mndi pool...hahahaha"dah la tu airis... dh biru bibir tu...nt ibu beli pool kecik letak kt rmh ye...airis mndi la puas2" airis:" xnak...xnak...airis nk mndi lagi..."


hehehe...sronok gile g holiday...esok kite sambung lagi story holiday @ melaka day 2 plak...internet tgah menggila...

4 comments:

Dj Epoi said...

Salam kenal dan salam link Ayu....

owhh.....ini rupanya blog Mamanya Airis eik........

Ok.!.....nice blog....

Teruskan bekarya k.....hehehe

Geram Gua nengok gibik2 Nbam nih....
Salam sama hubby

ayunaufal said...

salam perkenalan juga...hehehe.. ni le blognye..
insyaallah, sy akn terus berkarya, berkarya...n berkarya lagi...
salam juga same hubby..

aunt ila said...

wow seksinyer papa airis...sib baik ibu die x seksi...hahaha

ayunaufal said...

amboi.. berkenan ke..jgan ha... itu sya yg punya..hahahahah