Tuesday, January 26, 2010

My 3rd Wedding Anniversary With Airis!!

26 Jan 2010.. adalah hari bahagia buat kami berdua... tambah bahagia lagi dengan kehadiran permata hati tersayang '' airis" yang ditunggu2 selama 3 tahun, selepas kehilangan arwah Naufal tersayang.. hari tu aku amik cuti n kami ke The Mines je, mls nk jln jauh2 sgt sbb my asben keje mlm.. pkul 10.00 pg kami keluar rumah n trus ke bangi dulu coz nk beli ubat utk aku, pastu beli kek n pkul 11.30 kami ke The Mines..jln2 dulu, pastu singgah kt toy'r us coz nk cri airis punye playmate yg ade ABC tu..pastu g KFC, amik gmbar, ptong kek (airis geram je tgok kek.. telan2 air liur die) dan makan... jom layan pic kami! apa kate papa n ibu bagi airis tido dulu..airis ngantuk la... " tido dlm kete la airis..hari ni kan hari bahagia papa n ibu"..."klau camtu xpe la... airis xnak tido dlm kete...tapi airis nak bwk kete...leh kan papa? ""boleh sayang... bawak la..nt papa belikan airis kete kecik ye"
"nah hamik ni... ni papa beli tuk airis .."
Kitorang makan KFC je.. aym 3 ktul, nasi, sup n twister..kek? potong, pastu simpan balik..mkn kat rumah..kyang nk mkn time tu..amboi...sedapnye mkn..x toleh kiri kananpeace...ibu ape lak suke sgat tu?finally...thanks so much sayang... cantik..pndai syg pilih...I LUV U!!!(tah bile gak nye my asben g beli, )

8 comments:

anie said...

happy anniversary..semoga kekal bahagia selamanye....

ayunaufal said...

thanks k.ani...

Anonymous said...

I LUV U pun nak cakap dalam blog ...weekkkkk......

ayunaufal said...

krg asam...ni mesti ila NBAM ni... hampehhhh

ayunaufal said...

krg asam...ni mesti ila NBAM ni... hampehhhh

ayunaufal said...

krg asam...ni mesti ila NBAM ni... hampehhhh

Anonymous said...

Ila NBAM...?? orang mana pulak ni....takan tak kenal..diriku yang slim ni....

ayunaufal said...

eh...salah org ke? abih tu sape nih