Wednesday, January 11, 2012

PHOTO FRIDGE MAGNET! NEW PRODUK AWD

Salam.. agak lama jga tak berlintas langsung di sini.. masa mengatasi segalanya.. 
kalau la sehari ade 48 jam, alangkah bagus nya.. byak benda boleh buat..
rutin harian..bgn pagi - pegi keje- balik keje- masak - luangkan mase ngan anak dan suami - tidokan anak - then... buat kerja semula smpai pkul1 -2 pagi..
tu la rutin harian saya.. amat2 letih.. 
tapi, demi menampung perbelanjaan dan demi hobi.. 
penat2 pun layannn jugak


ni nak cite psal produk baru kami..lame dah nak buat mende alah ni..
 cume mse tak mengizinkan.. 
PHOTO FRIDGE MAGNET!
Tempek gmbar wajah kesayangan anda kat peti ais..kat CPU komputer opis, 
dan kat mane2 je la, asal boleh tempek..
baru la ade semnagat nak masak.. 
asal g dapur je, tgok muke anak kat pti ais, 
trus rase nak masak .. hahaha.. btul tak btul tak? 
( utuk sesape yang malas masak)

NI ANTARA SAMPLE YANG ADE KAT RUMAH .. 
KALAU BERMINAT NAK ODER 
BOLEH TERUS EMEL KAN GMBAR KE 
airisnaufal@yahoo.com
atau call @ sms - 0193689817
LETAK TAJUK EMEL TU  : FM ODER 
full payment diperlukan untuk oder hokey.. 



No comments: