Monday, October 17, 2011

MENANGIS DALAM HATI...

 Bacalah wahai insan yang bergelar ADIK..
Adik, 
Semua orang sayang adik,
Mak dan Abahlah Yang paling sayang adik dlm dunia ni,
Along, Angah, Kak lang, Kak Tih, Kakcik...
Bah kan Anak2 buah adik, Semuanya sayangkan adik...
Tapi.......
Kenapa adik tak syangkan diri adik...
Kenapa adik tak fikir orng2 sekeliling yg sayangkan adik...
Ingatlah.. Setiap kata2 kami adalah nasihat..
supaya adik tak lalai lebih jauh.. 
Kak Tih hanya mampu menangis di dalam hati..
Tak mampu rasanya berkata apa2 lagi..
Ingatlah ADIK...
Semua orang sayangkan adik....
Semoga ADIK cepat sembuh.. 
AMIN

kejadian malang yg berlaku malam tadi yang menimpa adik..


Ini lah ADIK saya...

4 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

dah mcm mana adik ayu...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

kadang2 adik2 ni tak tahu kita ni sayang kat dia...segala nasihat di pandang sepi....

Mrs.Imran said...

YA ALLAH..mcm mana blh jadi macam nih..harap2 adik ayu tak apa2..

anie said...

ok ke adik ayu nie..