Sunday, May 22, 2011

KESERASIAN MEREKA BERDUA....

kesinambungan dari entry yang lepas..
Betul org kata.. anak permpuan mmg manja dengan Papa... 100% aku setuju statement tu.. bukan manja je, malah bersekongkol melakukan perkara2 yang membuatkan kadang2 aku jadik seperti nak meroyan.. jom tgok, ape yng diorng dah buat.. sabar je la.. x jadik nak marah... bapak die pun same naik.. tu yang tak tahan.. hahaha... xleh blah aku tgok muke papa airis ni...hahahah....sila jgn gelak ye..
dah mcam hantu cina dah 2 beranak ni..



6 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

SESUAI DUA BERANAK...KALU MASUK CONTEST SERASI BERSAMA MESTI MENANG PUNYA

anie said...

hahaha...sama naik dengan papa dia..da macam antu cina pulak tengoknye...
sweet la pic ni ayu...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

emm..kana setuju....mmg anak perempuan lebih manja dengan bapa depa... walaupun comot tapi penuh kasih sayang pic nye...

airis naufal said...

cik jue: time skang ni xdan nak msuk contest cik jue oii..

airis naufal said...

kak anie: same naik 2 beranak ni. sabo je la..hahaha

airis naufal said...

kak na: tu la.. walaupun buruk, tapi pic ni sgt bermakna sgt bt sy