Sunday, April 17, 2011

RINDUKAN DIA...

Betapa rindunya ibu pada wajahmu.. 
Hanya gambar2 menjadi tatapan ibu tiap kali sampai kat ofis.. Pagi tadi rase macam xnak pegi keje je.. 
nak duk bersantai2 di rumah dengan 
anak kesayangan papa ngan ibu ni.. 
singkat sangat masa cuti 2 hari ni.. 
Alhamdulillah.. airis dah sihat mcam biasa.. 
Terima kasih pada kawan2 yang mendoakan kesihatan airis..
banyak entry2 tertunggak yang ibu nak cite dlm blog ni.. 
cume kene amik mase skit. 
jom layan pic wajah yang ibu rindu setiap hari.. saat dan detik...
















8 comments:

aNJe a.k.a MaMa_Balqis said...

wah so sweet la gambo tu, debab tul anak dara ni, geram auntie tengok k

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

mcm mana keadaan airis ke???dah sihat ke....apa2 pun moga airis cepat sembuh ye sayang

airis naufal said...

anje: ni pic lame anje.. mase umur airis setahun.. skang ni dah susut skit.. maklumla, dh lasak.. tambah plak asik demam je..

airis naufal said...

cik jue: dh sihat dh cik jue.. bwk g darus syifa hari tu.. alhamdulillah, airis dh ok.. risau nye la hati ni bile ank sakit

anie said...

alhamdulilah airis da sihat...pasni jangan buat ibu risau lagi tau..sian kat ibu dgn papa...

airis naufal said...

tq kak anie.. risau gak ni.. mintak2 jgn la demam lgi.. kurus dah die..

MummyEcha said...

alhamdullilah.....:)lepas nie kena pulun bagi airis mkn...airis suh ibu msk sedap2 sikit..

airis naufal said...

mmg tgah pulun bg mkn cik bal.. tpi msalahnye ibu die lak x lrt nak msk..