Tuesday, April 26, 2011

KEHENDAK ATAU KEPERLUAN??



Rasanya lebih kepada KEHENDAK kan? 
hmmm.. Insyaallah, kalau ade rezki lebih bulan ni, 
nak merasa jugak pakai I-PAD ni.. 
senang nak bwk kemana2.. 
tak berat...hehehe(alasan)

6 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

senanglah lepas ni nak berbisnes lebih kencang....

airis naufal said...

CIK JUE: hehehe.. btul2.. pas pantang ni nak buat bisnes btul2 punye. sronok, ade duit masuk tiap2 ahri

r|nA @ ja|j|na said...

org yg bisnes macam ayu ni mmg seswai sgtlah nak pakai gajet camni..tp hati ni pon tingin nak pakai mendalah ni..nilah, tgok org pakai, kite pon nak pakai gak, hehehe..

airis naufal said...

rina: ade la rina.. bisnes kecik2 je.. tgok org pakai mcm sng je, tu yang merase gak tu..

Aleyn said...

Ala..kalau ada rezeki lebih ..apa salahnyer kan...

Aleyn said...

Ala..kalau ada rezeki lebih ..apa salahnyer kan...