Wednesday, April 20, 2011

BILE IBU JADIK TUKANG GUNTING..

Hahahah.. kalo tgok  gmbar airis ni mesti nak gelak.. dah macam antu dah aku keje kan airis.. nak gunting rmbut depan tu je, tapi sapu bedak sampai 1 badan.. yang si kecik ni pulak, layann je ibu die nak buat ape pun..
muke panas je sebab kene gelak ngan papa ngan ibu..

Buat muke sedih plak die..hehehe..sayangggg sgt kat anak ibu ni..
last2 baru nak gelak... kali ni nekad nak simpan rmbut airis smpai panjang.. tapi, tgok keadaan la.. sebab rambut airis ni tebal.. tido mlm2 berpeluh.. mashammmmm je bau...hehehe

10 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

cantik rambut airiskan...kak jue sekarang tengah bela rambut farisyah ari tu potong last paling pendek

syawalsimpsons said...

comey rambut airis...teringin gak sue nak rambut camni..mmmm..en asbeen lak x kasi...geram je...

Aleyn said...

Memang tebal lah rambut Airis ni..dah macam Dora the Explorer dah tengok...cute sangat

airis naufal said...

cik jue: jom kite bela sesame.. bia panjang.. cntik skit.. tpi msalah nye k.jue, ank dra ni xnak ikat rmbut

airis naufal said...

syawal: hehehe..xpe, buat je.. nt dh siap mesti asben suke..heheh

airis naufal said...

aleyn: mmg tebal rmbut die dri kecik.. kdg2 bwk g shopping complex pun, ade org ckp airis cam dora..hehehe

gadiskubur said...

tolong gunting rambut sy jadik macam airis boleh x??hahah...
pliz folo my new blog.... kweng kweng..

anie said...

mak ai bedak satu badan..

ariQ susah la nak potong rambut..klu diam cam airis kan best...senang nak potong

gadiskubur said...

anak aNTU KAK LIMAH KER NI?

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

eemm...mmg macam dora dah...hehehe...x pe airis bedak satu badan ....rambut x lekat kat badan secara x langsung airis wangi semerbak ari tu....hehehehe