Tuesday, April 5, 2011

HATI KU RISAU...

Hari ahad hari tu, Airis demam lagi.. makan ubat je, baik demam.. 
pastu dah lama2 skit, airis demam balik.. risau ibu memikirkan kesihatan airis.. 
demam nya tak mau kebah2.. nak hantar pagi2 kat rumah pengasuh pun,
x smpai hati.. kesian tgok airis.. tapi ibu terpaksa jgk hantar, cuti pun dh makin kurang...
Demam nak dapat adik ke AiriS??? 
Ntah bila la ibu nak ke Darus Syifa' bwk airis.. 
nak juga suruh ustaz tu tgok2 kan.. kot2 ade yang mengganggu.. 
minta pulihkan semangat Airis balik.. sejak airis demam minggu lepas, 
die meracau2 macam takutkan sesuatu.. hmmm.. ibu pun naik takut sebenarnya.. 
tapi, buat2 tak reti je la.. 
harapan ibu, moga anak ibu sihat dan ceria macam selalu.. 
Ya Allah Ya Tuhanku.. Kau berilah kesihatan yang baik kepada kami sekeluarga..
Kau jauhilah kami dari sebarang penyakit..
Amin...

4 comments:

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

kesian airis....

anie said...

j=kesian airis..
tapi musim demam la ayu sekarang nie...

airis naufal said...

cik jue: mmg kesian.. ibu die yg sarat ni sampai x tido mlm..

kak anie: mmg musim demam kak.. tpi risau gak, x kebah2 demam nye tu

MummyEcha said...

cian airis...meracau tu yg tak tahan tu..