Sunday, October 31, 2010

ALHAMDULILLAH.. REZEKI ITU MILIK KAMI LAGI...

01 Oktober : 6.30 a.m..

dah 15 hari period lewat.. biasanya mmg lewat,.. tapi x la selewat ini.. aku pun mmg x sangka Allah nak bagi rezeki pada kami lagi secepat ini.. syukur Alhamdulillah..pagi tu aku saje test.. papa ckp, kalo xde xpe la, kalo ade Alhamdulillah...makin ramai la anak kite..hehehe..
mula2 tu naik satu line je, pastu line lg satu tu, malu2 plak nak naik...samar2 je nampak line nye..=) kami happy sgat... sama2 kongsi kegembiraan dgan airiS jgk sebab aris bakal dapat adik tahun depan.. xde la airis main sorang2 lagi.. kami memang merancang nak tambah anak.. tapi x sangka seawal ini Allah kurniakan kpada kami... Syukur sgt2.. semoga Allah permudahkan segalanya dan semoga janin ini sihat, sempurna,dan selamat sehingga dilahirkan nanti.. Amin.. kawan2 doakan yang terbaik buat saya dan keluarga ya..malu2 betul line yg kedua tu..hehehe..
pregnant test dari anak pertama hingga bakal anak ketiga..

pic 1 : Arwah Muhammad Hadif Naufal Bin Hafiz
test pada 25 MAC 2007
pic 2 : Airis Mia Darwisyah Binti Hafiz
test pada 10 FEBRUARI 2009
pic 3: bakal pewaris kami no 3.. semoga selamat dilahirkan kedunia..
test pada 01 OKTOBER 2010

p/s: ibu simpan semua pregt test ni, tuk kenangan ibu dan papa.. terutamanya arwah abang.. x byak kenangan arwah yang ada bersama kami... ibu akan simpan apa saja yang mengingatkan ibu pada arwah abang walaupun sekadar cebisan kain kapan...SEMOGA ARWAH ABANG BERBAHAGIA DISANA.. BERMAIN BERSAMA BIDADARA DAN BIDADARI SYURGA....JANGAN LUPAKAN PAPA IBU DAN ADIK2 DISINI YE ABANG......

4 comments:

Cik Jue said...

dia pasti tidak akan melupakan ayu disana....

ayunaufal said...

Insyaallah cik jue.. moga2 kami dapat jumpa arwah di syurga nanti..

Fariza Yani Badri said...

congrat ayu;)
jg kesihatan n diri baik2

ayunaufal said...

tq fariza.. Insyaallah...=)