Monday, August 16, 2010

Senyuman Manis Si Comel GiveAway

GA from http://mybabyzarith.blogspot.com.. jom join ramai- ramai sebab hadiahnye tersangat la menarik... boleh pilih hadiah sendiri... GA ni berlansung dari 15 Ogos hingga 31 Ogos 2010 (12midnight).. berminat nak join KLIK SINI atau kat banner tu ye..

gambar yang dipertaruhkan oleh ibu airis ialah....


nak cite skit pasal pic ni..
gambar ni di ambil pada bulan Julai 2010..mase ni airis tersenyum gembira sebab kali pertama dapat menaiki Cruise Tasik Putrajaya.. Abis airis rayau satu Cruise tu.. sampai celah kerusi pun die masuk..
Nama Penuh Sicomel: AIRIS MIA DARWISYAH BINTI HAFIZ
Umur Sicomel: 10 BULAN
Status Sicomel (Anak Sendiri/Anak Saudara/Anak kawan/Anak Jiran) : ANAK SENDIRI

Nama Pengirim: NOR HIDAYU BINTI BAHARUDIN

6 comments:

MamaZarith said...

salam kenal
Tq ayu atas penyertaan airis tp mcm x cukup syarat la.. kena buat sedikit komen berkaitan senyuman dlm gambar tersebut tau (sila rujuk item 4, syarat2 penyertaan)

zurazari said...

sayer dulu kejer kat Cruise TAsik Putrajaya... hehehe... tp now da pindah manjunh ikut hubby... cantik kan Cruise kat saner...

ayunaufal said...

zura: ye ke zura.. best..mmg best... dh 8 tahun duk putrajaya, baru skng nak naik cruise..heheh

JuE-aNNa FaUZiE said...

ayu comel si aris bergaya..pasal contest kak jue tu kalau murah rezeki akan kak jue tambah tapi tak nak janji dulu takut tak dapat ditepati...

ayunaufal said...

hehehe.. xpe k.jue..nt sya akn join contest tu.. nk cri gmbar dulu..

MamaZarith said...

Review done.. semoga berjaya pada c cilik airis.. tunggu keputusan nyer nnti ya!!