Tuesday, August 17, 2010

RUMAHKU SYURGAKU..

Hari ahad lepas kami ke Seremban 2.. saje nak intai2 rumah kami kat S2 tu sebab dah lame sngt tak pegi jenguk... last pegi tgok pun, rasenye 5 bln lepas.. sampai je di Lyrica Homes, alangkah terkejutnya kami, tgok rumah kami dah siap.. dah siap dengan nama jalan lagi... tapi bile gak nye nak dapat kunci ye?...
nampaknye skang dah boleh buat surat tukar jabatan ke Seremban 2.. hajat di hati nak sewakan je rumah ni.. tapi bile rumah dah siap, rase syg pulak nak sewakan.. walaupun rumah kami tak sebesar mana.. tapi, alhamdulillah...akhirnya berjaya juga kami memiliki rumah sendiri..

alamat rumah kami..
HL 04, JLN SAUJANA SUTERA 1, S2 HEIGHT,
70300 SEREMBAN 2, NEGERI SEMBILAN
siap masuk paking lg..hehehe
jln2 melawat kawasan...
posing depan rumah.. papa dgn airis...
blakang rumah.. tak muat nak bercucuk tanam... boleh tanam serai 3 rumpun je..

2 comments:

Josh Healy said...

Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

shima said...

kak nak tanyer...rumah akak yg kat seremban tu bwu siap kew... jln sutera 3 tu punyer rumah dh siap kew... 3 blik n 1 bilik air ye kak?