Wednesday, June 23, 2010

Update airis 8 Month's

  • berat 8 kg
  • diapers still m size
  • rambut panjang n rimas aku tgok.. tpi x terfikir lagi nak gunting bentuk mcm mane.. tggu dlm seminggu 2 lagi..
  • dh pandai berdiri sendiri...
  • dh pandai nak panjat sofa, tapi x lepas..hehehe
  • merangkak ttp x pandai lagi... airis meniarap, menyusur, pastu tegakkan tgn die n terus duduk...hahahah teror kan?
  • kalo mkn bubur, tak nak bubur yg dilenyek.. kalo bagi jugak, kompom die sembur..
  • dh pandai minum gune straw..sbnarnye dh lame dh, tp lupe nk update mase 7 months
  • kuat merajuk, kalo nagis suke bt muke kesian mcm tu... hehhe
  • very the notti... menjerit2 kalo org amik benda yg die pegang..tgok muke tu... aiseh ank ibu ni...mmg notti skit la.. nak kene babab ni..
  • sngat2 manja dengan papa..mmg x boleh dipisahkan lagi... bgun tido cari papa... kdg2 dekat aku pun die x nak..menjerit2 nk suruh papa dukung.. terasa tau! heheeh.. xpe la airis.. manja la dengan papa kamu tu.. tp kalo notti2, kene gak piat telinga ngn papa... hehehe

5 comments:

ann @ hatiberbunga said...

lebatnya rambut airis.. rambut doter ann masa lahir, sgt lebat. tp pesal ntah makin menipis! erk!

nway, really like airis's dress! nk carik jugak la camni utk ayra. hehe..

jue-anna fauzie said...

airis yang banyak ragamnye..pandai buat memek muka..cik jue tengok makin hari makain tembankan...

ayunaufal said...

ann: airis mase lahir pun rmbt lebat, pas tu dh ckur pun lg bertambah lebat tu.. hehehe... leh la carik dress tu.. nt leh pkai same..

ayunaufal said...

kak jue.. dh besar k.jue.. mkin byk la ragamnye..

hafiz said...

telaka la ank papa ni..