Friday, March 2, 2012

Alahai..

alahaii... 
macam ni la nak carik duit lebih..
mlm2 cm ni pun bersengkang mata lagi...
bukan senang nak jadik senang..
bgun pagi, pergi keje...
pening kpla otak kat opis memikirkan
masalah gaji org..
kul 1 waktu lunch hour,
ke pejabat pos pulak..
pos barang n frame customer...
makan pun curi2 masa...
kul 5, balik keje... amik anak..
bwk g play ground n main2 beskal kat bawah..
dah pkul 7... balik rmah.. masak pulak...
kang suami n anak2 nak makan...
pkul 8 - 9 baru la settle makan..
pastu main2 ngan anak, tidokan anak..
mau mkn mase 2-3 jam...
kul 11... anak2 dah tido..
aku pulak... on laptop...
mengadap laptop sampai la kul 1-2 pagi...
mengedit...mengopy..mereply emel, pm fb..
esok nye ulang balik rutin yg sama..
tu belum masuk bt frame.. balut frame tuk pos..
sampai bila??? aku pun tak tau...
tetapi Alhamdulillah... Allah mengurniakan
rezeki yg berlimpah ruah kepada kami
sekeluarga.. tak putus2 rezeki yang datang..
walaupun penat sedikit, tapi aku redha..
kerana suami ku bnyak membantu..
tanpa dia... tak mampu aku berdiri dan kuat seperti ini...
terima kasih YAALLAH...
diatas rezeki yang kau kurniakan kepada kami..
Semoga rezki yang kami cari ini
ada keberkatannya disitu...
insya ALLAH..

2 comments:

sakila's craft said...

i'allah...sabar byk2...n tawakal...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

bukan senang nak jadi senang....
rezeki dari allah walaupun penat tapi nikmat yang tidak terhingga....
tahniah ayu kerana terus maju dalam bisnes....