Monday, October 17, 2011

MCM2 PEEL LA AIRIS

Ni kisah mase aku dlam pantang..lame gile kan baru nak publish..dok tersengguk2 dlm draft.. hri ni baru sempat nak publish.. tu pun ssb hri ni aku raseKUSUTTTTT yang amat sgt..kusut mcm pic kucing dlm entry aku sblum ni.. bg mengurangkan rasa kusut yg ade ni, baik aku pi tgok gmbr3 anak2 aku dlm blog ni.. hilang skit rase kusut

ade ke patut die nak pakai baju adik.. aduyaii airis ni.. saba je la ibu..naik kembang suda rompers adik awk pakai 


merajuk la konon.. xnak bukak.. ha, pakai la sampai besok pagi pun xpe.. =)

p/s: Belum sempat lg nk update psal besday airis.. 
bz yg teramat sgt..

2 comments:

syawalsimpsons said...

KIKIKIKIKI...AIRIS EGAT DIER KECIK LAGI TU...

aEn+aReaL=Ryan said...

Ala kesian Nyer Airis..Dia Teringin Nak Bju Cam Adik Dia Kot..