Thursday, August 4, 2011

MY LIL AMANI

 Inilah Airis Qisya Amani saya.. 
dah membesar bagai johan..skrng sudah berumur 2 bln.. 
berat badan sudah 5.2kg..
dah pandai senyum n ketawa bile di agah.. 
dh pandai jg di ajak berborak.. 
tapi..............................
slalu kene cubit ngan kakak AIRIS.. 
ape lah nasib diri ku ini....

 sukanya adik amani ni.. 
 Tengok tu, panjang je tgn nak mencubit adik..adik maintain senyum kan dik..

 nape cmtu dik muke adik..hehehe
saya lah budak yang slalu kene cubit tu, 
kene gigit.. kene tempeleng.. apakan daya saya.. 
saya hanya seorang bayi...
( siapla kakak.. sy dh besar nt, sy cubit kakak pulak)
HAAAAA...JGAN BERGADUH! 
IBU MENJERIT MCM TARZAN NAK MAKAN ORG

5 comments:

alyyani said...

hehehe... mmg mcm tarzan la kita nanti bila budak 2 tu dah besar. comel amani sama muka mcm kakak dia kan?

papa said...

sian adik..xpe lh adik..kakak tu nk bergurau ngan adik..tp xtau yg ape yg kakak bt..kakak nk main ngan adik..adik cpt besar ye..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

jaga kakak bila adik dah pandai nanti....(kata amani)
kesian diakan..nanti cik jue babap kakak airis ....comel amani mcm kakak kecik dulukan...

anie said...

hahaha..airis memang sama dgn ariq suka nak usik adiknye..comei je cara dia nak cubit adiknye...

ayu tukar cat ye....xceria mcm sebelum nie la...

Sedetik Cuma said...

amboiii...geram la p p dia..