Wednesday, January 12, 2011

SAYA SANGAT-SANGAT TIDAK OK!!


Knpa dengan hari ni ye?? entahla..
saya rasa sgt2 STRESSSS!!!
saya rase nak nangis.. saya rasa nak jerit..
saya rasa nak cuti je hari ni..
balik rumah
dan tenangkan fikiran saya yang sedang berkecamuk..

berkecamuk dengan perasaan
yang tah datang dari mana...

perasaan itu ialah perasaan yang
paling
saya tak suka dan saya tak
pernah terlintas
pun untuk merasai perasaan itu..
tapi.....

apakan daya saya...
saya hanya manusia biasa..

yang ada hati dan perasaan..

puas di jauhkan dari merasi perasaan itu,

tapi semakin di jauhkan,
semakin banyak2
pula perkara2
itu berlegar2 di kepala ini...

Ya Allah..
kau tenang kan lah jiwa hambamu ini...

aku tak mampu menanggung perasaan sebegini...
aku tak mampu..
dan...
tak akan MAMPU...

3 comments:

Aleyn said...

Segala apa yang berlaku pasti ader hikmah di sebaliknyer...istighfar dan berdoa kepadaNya...semoga hati mu tenang kembali

Cik Jue said...

nape ayu..banyak beristighfar ..moga ayu kembali tenang

mrs_yb's said...

ko tingat arwah eehh???mmmm...ader bagusnyer kadang2 tringat kenangan lame nih......aku rasekan baby baru ko nih msti byk ikut arwah sbb mase mngandung nih ko asyik tingat kat dier jer....