Sunday, January 9, 2011

BILA SI IBU RINDUKAN DSLR NYA...

Salam semua.. agak lame juga tak bersiaran.. byak entry2 yang tertangguh nak cite.. bile sabtu n ahad, mmg x dan langsung nak belek lappy coz nak habiskan masa dengan keluarga tercinta.. so, waktu2 mcm ni je terpaksa curi2 waktu kerja nak buat entry...hehehe..jgn marah ye bossss
ni al-kisah pasal si ibu airis yang dah lame tak belek2
anak angkatnye (D90 tu la.. sape lagi)..

Dah lame terperap dlm bag dengan habuk memenuhi setiap inci
tubuhnya dan batery pun tak ber charge...
kesian sungguh anak angkatnye tu...

dan dgn tiba2 di petang jumaat lepas, si ibu mengajak suami
dan anaknye ber "photoshoot" di sekitar masjid putrajaya..
nasib baik la model si ibu ni memberikan
kerjasama yang bagus...
hehehe..
jom tgk hasilnya setelah sekian lama tidak menembak....





8 comments:

Mrs.Imran said...

tomei...rambut dah menutup mata dah...

ayunaufal said...

tq kak.. ni sebelum rmbut kene cantas ngan ibu.. hri sabtu tu dah gunting dah.. tapi bhgn depan je.. tkut nk cantas lebih2, kang senget benget plak rmbut ank dra tu..

Cik Jue said...

hai dora..comel sangat...

alyyani said...

suka betul tgk rambut dia. :) amboi, mini cooper. aunty pun tak penah naik lagi :p

ayunaufal said...

cik jue: dora explorer..i'm the map..i'm the map..heheh

alyyani: ibu die pun x penah naik mini cooper..hehehe rase nak naik je mini coop airis tu, tapi segan plak..hahaha

✿etiey erywan✿ said...

ala comelnya iries! memang derious geram tengok budak kecik nie.. eh salam kenal!

[-suziey-] said...

ouh bestnye car airis..hiks..siap paking lagi:p

ayunaufal said...

etiey : salam kenal.. saya dapat kawan baru.. heheh.. nt saya follow blik ok..anyway.. tq=)

suziey: mmg best smpai ibu die teringin nak naik.. tp x smpai ati..hehehe