Saturday, September 4, 2010

REZEKI BERLIMPAH RUAH


Syukur..Alhamdulillah dipanjatkan ke hadrat Allah, yang telah memurahkan rezeki kami sekeluarga... pada bulan Ramadhan, aku telah dianugerahkan idea mengahasilkan cotton frame oleh Allah taala untuk menambah pendapatan keluarga.. Alhamdulillah.. tak sampai 2 minggu diiklankan, aku dah jual lebih dri 10 set.. terima kasih pada semua yang mempercayai hasil kerja ku..
pada bulan Ramadhan juga, airis banyak menang contest.. antaranya baby ibu@ baby ruffkins, si comel berbaju raya, dan juga moment new born baby contest.. rezeki lagi tu.. airis dpat duit raya n sepasang baju raya PONEY..
Dan yang paling aku tak sangka sekali, dalam bulan Ramadhan juga, aku telah LULUS PEPERIKSAAN BITK yang dianjurkan oleh ANM..dah 6 kali aku amik exam ni, sumenye tak lepas2.. Alhamdulillah tahun ni aku berjaya... bertambah elaun Bayaran Insentif Tugas Kewangan aku.. walaupun tak le banyak jumlahnya, tapi sekurang2nya aku tak perlu nk berhempas pulas pulun nk study lagi.. Terima Kasih Ya Allah atas segala rezeki yang kau limpahkan untuk keluarga kami...

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers