Tuesday, August 31, 2010

ConTeST SENyuMan @ HaPpy BIrThDay FarIsyah

Salam buat semua.. sebenarnya dah lama sgt nak join contest anjuran cik jue ni.. tapi tak berkesempatan oleh sbb2 yg tak dpat dielakkan.. so hari ni berjaya juga aku meng 'publishkan' contest ini utk dinilai oleh cik jue kita.. kpda kwn2 jom la join contest senyuman @ hapi besday farisyah ni sebagai mengingati besday farisyah yg bakal menjelma tak lama lagi..
berminat klik sini atau kat banner tu ok. ConTest Berakhir Pada 08.09.2010 jam 5.32 petang (masa ni farisyah keluar dari perut ibu)


gambar yang dipertaruhkan oleh ibu airis ialah.....NAMA SI COMEL : AIRIS MIA DARWISYAH BINTI HAFIZ
UMUR : 11 BULAN

1 comment:

JuE-aNNa FaUZiE said...

ok airis acik jue suka ...good luck ye