Tuesday, July 20, 2010

Terliur dgn Ayam Golek Mamawafiq

Smlam, mamawafiq telah mengupload gambar ayam golek versi mamawafiq yg die buat hari ahad lepas request from hubbynye.. Punye la aku terliur dengan ayam golek mamawafiq tu...nak2 plak si mamawafiq ni siap anta mms pic wafiq bersama ayam golek mamanya kat aku mase ahad tu... terasa kat tekak ni, walaupun aku tgok gmbar je..hhmmmm sdpnye...

soooo.... aku dengan bangganye tlah membuat ayam golek versi cincai cincai petang smlam.. walaupun cincai.. ttp sedap ( bak kate my asben..) heheheh... sape lagi nak puji kalo tak asben aku...
layan la pic ni.. jgn ade yang terliur ye..
AYAM GOLEK VERSI CINCAI-CINCAI

3 comments:

mamawafiq said...

wah... walaupun namanya ayam golek cincai-cincai tapi nampak menarik la.... nampak cam sedap... yummmy..

JuE-aNNa FaUZiE said...

korang ni nak jadi ejen ayam golek ke..boleh join sekali tak

ayunaufal said...

hahaha... bole.. bole...
meh dtg rmh sy k.jue.. sy jamu aym tergolek-golek..