Tuesday, April 27, 2010

My Jumbo Jet

ni la jumbo jet saye...heheheh

27 MAC 2010… kali pertama kami bwk airis g tmn buaya melaka…pegi pun x dirancang.. tghri sabtu bertolak n sampai melaka dh hampir pkul 4 ptg.. kami pegi ngan adik beradik family sebelah papa.. smpai je kat sana, kebetulan pool untuk budak2 baru je di bukak..so, sepupu airis yg lain mmg dh stnby bwk pelampung dr rumah..airis je yg xde pelampung… dh msing2 sibuk nk mandi, aku pun kene jugak la belikan si kecik tu pelampung.. nasib baik la kat situ ade jual..airis dengan xcited nye merasmikan pelampung baru die buat kali pertama kt tmn buaya..heeeee…

.

jom mandi ngan saya nak?


best kan pool ni... tunggu la saye besar..

airis ngan her cousin

4 comments:

ann @ hatiberbunga said...

comelnya airis.. geram! hihi..
btw, sebutan airis tu, e-ris or i-ris eh?

p/s : i dah follow u! *wink!*

ayunaufal said...

heee...tq..
btw, kami pgil i-ris...
tp atok ngan wan die pggil e-ris..biase la org tua2.. pyah nk sebut..

Anonymous said...

ank papa dh besar..mcm2 dah pdai buat..papa ngan ibu snok sgt..

ayunaufal said...

Eh...mane dtgnye papa ni..nape x gune nick papa...