Friday, March 26, 2010

Hot Air Ballon Putrajaya...

21 Mac 2009... seawal 7 pagi ktorg da bersiap nk ke presint 2... pnya la xcited airis nk tgok ballon...( sebenanye papa ngan ibu die yg xcited.. hehehe) sampai je presint 2, ballon2 tu sume tgah dinaikkan..mmg rezki kami la dpt tgok ballon2 yg ade mcm bentuk,.. rugi le sape2 yg x dtg ke putrajaya... sesape yg terlepas tu, insyaallah thun dpn ade lagi k!.. so, mcm biase..jom tgok pic...
ha... tgok tu..ballon sluar levis pun ade..
ballon yg ni x smpat nak snap pic dkt2..ktrg smpai je, ballon ni dh lepas...dpt snap skit pn jdik la..
cantik kan..
papa jeling ibu ke? :(
alamak... x sabar nak jalan ke airis...ibu doakan, airis cepat jalan ye..airis sronok sgt kalau dapat jalan2...
amboi...airis pun nak main ke... x boleh la, ni budak bsr punye menan...sayang korang sume..

No comments: