Monday, December 6, 2010

1ST TIME CHECK UP

Cite ni dah agak kebasian skit, sebab broadband aku lembab sgt nak upload pic.. so, cite dh buat, tpi pic upload kat opis ye..hehehe...
Hari isnin hari tu, aku first time check up kat klinik Annur.. Appointment pun dah buat... so, nak cancel malas pulak.. nti nak kena tkar2 date lgi leceh... 15 hb ni dah nak g check up kat klinik kerajaan plak..hadoiiii

ingatkan g klinik swasta xpayah la nak tunggu lelame mcm kat govt ye tak??? rupenye, sekali lgi tekaan aku meleset lagii... dari rumah 9.30 pgi sebab tunggu si kecik bangun... amik no pkul 10 pgi.. korang tau tak pkul brape aku dapat jumpe Dr. Khamsiah????? pkul 3 ptg okeiiii... diulang skali lagi......................... 3 PTG OK!! sampai terlelap aku 3 beranak dalam kete.. kesian asben ku... dah la malam tu die keje.... tapi nak buat mcm ne kan... tugas dr khamsiah tu lagi penting dri nak regular check aku tu.. Dr. Kham sambut 3 orng baby hari ni.. tu yang lambat... dah tggal 2 org lagi nak tunggu Q aku, tetibe ade patient nak delivery plak... dah tu, berjanggut kau menunggu sampai 5 jam... tapi kami mmg puas hati dengan khidmat Dr Khamsiah.. x kisah la tunggu lame pun, bile tgok muke die, terus jadik tak penat dah... mane tak nye... die yang menyambut kelahiran airis dulu... minta2 anak yang ni pun di sambut kelahrannya oleh Dr Khamsiah jgk.. Amin..
so... macam biasa... dapat la mc tuk hari isnin tu...=)

nak tgok pic scanning baby.. tunggu next entry ok...

1 comment:

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

tunggu lama tapi khidmat yang berbaloiu..takpe...

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers