Monday, January 3, 2011

KASUT BARU...

Actlly, dah lame dh nak belikan kasut airis ni..
tapi, kdg2 ade yg berkenan, size pulak xde..
pastu kalo ade size, discount plak xde..
so, hari ahad tu kami ke Alamanda.. just nak beli barang rumah je...
pastu tetibe, TER' lalu plak kat al-ikhsan..
saje nak tgok2 konon nye.. tetibe terbekenan lak kat satu kasut ni..
so, papa belikan tuk airis sempena hadiah sebab airis
baru lepas sakit n masuk hospital hari tu..
(cite airis masuk hos x berkesempatan nak update
sbb pic sume dalam laptop )
papa kate,
bia pulih smngat anknye tu n bia die berlari2 mcm dulu.. sesape yang perasan, sejak airis masuk hos hari tu, badan die dah susut skit.. skang ni, alhamdulillah..airis dah kuat makan balik mcm dulu..semoga airis sentiasa sihat.. xsanggup nak menatap wajah sekecil airis menahan kesakitan.. semoga Allah memberikan kesihatan yang baik buat semua anak ibu...Amin
jom ikut saya g jalan2 nak?? nak pergi alamanda je..hehehe
papa tengah mengetes size kasut kat airis..
papa.. airis nak yang ni la.. cantikk..
ade kaler pink n purple lgi..eh.. belum pape lagi, dah pakai ke sayang...
siap bwk lari lagi plastik plak tu..hehehe
ni la rupe kasutnye yang papa belikan..
(pssttt... ibu pun ade belikan sesuatu tuk airis jgk.. nt ibu update ye..)

10 comments:

anie said...

tomeinye kasut dia...nk pinjam blh

ayunaufal said...

boleh je.. bagi baby zahra pakai nt ye.. hehe

mrs_yb's said...

xdela susut sgt......okla tuh......cket lg airis dah ade adeklaaa....

ayunaufal said...

5 bln lgi je zoo.. insyaallah.. jadik kakak la airis.. ko bile lgik?

Mrs.Imran said...

k kila ada tag ayu ekkk

::Mamalyna:: said...

wah... lagi hebat iris berlari peh nie..hehe

Aleyn said...

Wahhh...dia dapat kasut baru...ADIDAS lagiiii

ayunaufal said...
This comment has been removed by the author.
ayunaufal said...

kak kila: ok. akn dilaksanakan di blog contest ok..

mamalyna: sdah semestinya.. x larat papa die nak kejar.. apetah lg ibu die..

aleyn: heheh.. hadiah dari papa

mamawafiq said...

comelnye kasut airis.. boleh aunty lin pinjam x??

aku aku dah TAG ko.. nanti senang² buat erk...